ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΗΚΗ

Οι θήκες είναι φτιαγμένες απο αληθινά φύκια

Ναι. Οι θήκες μας είναι φτιαγμένες απο το μοναδικό PHEEboard, το πρώτο εκολογικό πάνελ φτιαγμένο απο το φύκι Posidonia Oceanica

What can I expect from the finish?

Το PHEEboard είναι ένα φυσικό προϊόν, έτσι ώστε κάθε προιόν του ποικίλλει σε κόκκους. Δεν υπάρχουν δύο ίδια PHEEcases

Ποσο ζυγίζει μια θήκη Phee?

Η θήκη ζυγίζει 23 γραμμάρια (0.8 ounces), το iPhone 6 ζυγίζει 136.5 γραμμάρια (4.8 ounces).

Είναι ανακυκλώσιμη η συσκευασία;

We’re proud to say that all our packaging is 100% recyclable, so you can enjoy great products without hurting the planet.
Είμαστε περήφανοι διότι όλες οι συσκευασίες μας είναι 100% ανακυκλώσιμες, ώστε να μπορείτε να απολαύσετε τα προϊόντα μας, χωρίς να φθείρετε τον πλανήτη.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Κατά πόσο οι πληροφορίες για την διαθεσιμότητα των προϊόντων είναι αξιόπιστες;

Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων ενημερώνονται αρκετά συχνά. Η PHEE ορίζει με συγκεκριμένο τρόπο την κατάσταση αποθέματος του κάθε προϊόντος. Ωστόσο, μπορεί να συμβεί ο αριθμός των παραγγελιών να ξεπεράσει τον αριθμό των διαθέσιμων προϊόντων στο απόθεμα.

Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε τηλεφωνικά είτε με ενημερωτικό email όπου θα σας υποδεικνύουν την ημερομηνία διαθεσιμότητας του προϊόντος για την αποστολή του.

Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Τα Προϊόντα, οι τιμές, οι όροι αποστολής (τόπος, χρόνος κ.τ.λ.) είναι αυτά που αναγράφονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης της παραγγελίας σας. Η πληρωμή πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής.

  1. Με αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο που επιλέξατε.
  2. Με πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή EUROLINE που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα.
  3. Με χρεωστική, πιστωτική ή επαγγελματική κάρτα VISA ή MASTERCARD ή MAESTRO ή AMEX ή DINERS που έχει εκδοθεί από οποιαδήποτε τράπεζα.
  4. Πληρωμή Μέσω PayPal.
  5. Με τραπεζική κατάθεση του ύψους της παραγγελίας σας σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Ποιοι είναι οι τρόποι παράδοσης;

Παραλαμβάνετε την παραγγελία σας μέσω της εταιρίας courier στη διεύθυνση που δηλώσατε.

Την ημέρα που η PHEE  πραγματοποιήσει την αποστολή θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής.

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

Πόσον καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί;

Οι ελληνικές αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι τις 12:30μ.μ. τυγχάνουν επεξεργασίας αυθημερόν. Οι παραγγελίες που καταχωρούνται Παρασκευή (μετά τις 12:30μ.μ),

Σάββατο & Κυριακή τυγχάνουν επεξεργασίας την ακόλουθη εργάσιμη ημέρα.

Η παράδοση (εφόσον όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας είναι ετοιμοπαράδοτα) γίνεται εντός 2 ημερών για τις πρωτεύουσες των νομών και τις μεγάλες πόλεις. Σε ότι αφορά δυσπρόσιτες / απομακρυσμένες περιοχές και νησιά η παράδοση γίνεται εντός 4 ημερών.

Οι αποστολές για το εξωτερικό θα πραγματοποιούνται όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή.

Οι αποστολές για την Κύπρο πραγματοποιούνται τις Παρασκευές. Η παράδοση γίνεται  συνήθως εντός 7 ημερών.

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί, αφορούν εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται τα Σαββατοκύριακα και οι αργίες) και μπορεί να διαφοροποιηθούν ανάλογα με τις συνθήκες και τη διαθεσιμότητα των εμπορευμάτων.

Θέλω να ακυρώσω εντελώς την παραγγελία μου.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας καλώντας μας στο +30 26130 23 23 9 ή μέσω e-mail στο hi@phee.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε. Αν ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία όταν τα προϊόντα βρίσκονται στον μεταφορέα, είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής (αποστολή προς τον πελάτη και επιστροφή στην εταιρία).

Θέλω να ακυρώσω ένα μέρος της παραγγελίας μου.

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία PHEE sto  +30 26130 232 39 ή μέσω e-mail στο hi@phee.gr για να ακυρωθεί η παραγγελία σας και να δημιουργήσετε μια νέα. Στην περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, μπορείτε να ζητήσετε μερική αποστολή.

Θέλω να ενημερωθώ για τις πληροφορίες επιστροφής προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων σας δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης αξίας, εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στην εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία. Στα προϊόντα προσφοράς δεν γίνονται αλλαγές.

 

Τι συμβαίνει όταν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης ή αν τρίτο πρόσωπο παραλάβει την παραγγελία μου;

 

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

Τι πρέπει να κάνω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;

Κατά την παραλαβή ενός δέματος, ελέγξτε την αρτιότητα και τη γενική κατάσταση των παραδιδόμενων προϊόντων καθώς και τις κολλητικές ταινίες ασφαλείας του δέματος παρουσία του μεταφορέα.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα, πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας αμέσως μετά την παράδοση, την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη, είτε στo τηλέφωνo

+30 26130 2323 9 ή στο e-mail hi@phee.gr

Τι συμβαίνει όταν απουσιάζω την ώρα της παράδοσης ή αν τρίτο πρόσωπο παραλάβει την παραγγελία μου;

 

Σε περίπτωση που απουσιάζετε όταν περάσει η courier, θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να καλέσετε για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

Tι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που διαπιστώσω πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας μου;

Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από την PHEE ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως.

Σε περίπτωση, παρ΄ όλ΄ αυτά, που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως σε e-mail, επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε, και επικοινωνήστε άμεσα με τα κεντρικά γραφεία εντός 24 ωρών από την ώρα της παράδοσης

Ποια είναι η διαδικασία και η προθεσμία επιστροφής της παραγγελίας μου;

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων σας δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλο προϊόν ίσης αξίας, εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στην εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία.

Στα προϊόντα προσφοράς δεν γίνονται αλλαγές.

 

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται σωρρευτικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:

– Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με την εταιρεία PHEE

αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς, καθώς και την αιτιολογία της επιστροφής.

– Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

– Το προϊόν συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής ή δελτίο αποστολής, αν αφορά τιμολόγιο.

– Το προϊόν συνοδεύεται από σημείωμά σας με το λόγο της επιστροφής, καθώς και την περιγραφή τυχόν άλλων χαρακτηριστικών του προϊόντος ίσης αξίας με το οποίο επιθυμείτε να αντικατασταθεί αυτό (π.χ. άλλο χρώμα, μέγεθος κλπ). Έχετε, επίσης, τη δυνατότητα να μας ζητήσετε την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε μελλοντικά και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού επιστροφής.

– Έχετε λάβει από την PHEE έγγραφη έγκριση επιστροφής στο e-mail σας.

Eφόσον πληρούνται οι ως άνω προϋποθέσεις, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:

Ρίο Πατρών,Κολοκοτρώνη 17 τ.κ26504 Τηλ +30 2613 023 239

Ποιός αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος όταν είναι ελαττωματικό;

Αν διαπιστώσετε πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή διαπιστώθηκε κάποια δυσλειτουργία στο εμπόρευμα, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία, εάν το εμπόρευμα επιστρέφεται εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Αν κάποιο προϊόν έχει κατασκευαστικό ελάττωμα το επιστρέφετε με έξοδα της PHEE.

Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα σας επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής που θα έχετε καταβάλει, όταν παραλάβουμε το προϊόν. Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και σας επιστρέφετε και πάλι με έξοδα της PHEE.Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας. Για να δεχτούμε μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην προέρχεται από κακή χρήση του προϊόντος. Αν διαπιστωθεί ότι η φθορά οφείλεται σε κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν τού επιστρέφεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε, τα δε έξοδα αποστολής στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.