Αγορά Προϊόντων

Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας. Οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα ισχύουν αποκλειστικά για αγορές που πραγματοποιούνται από τον παρόντα ιστοχώρο. Οι τιμές στα φυσικά καταστήματα ενδέχεται να είναι διαφορετικές.

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο πελάτης λαμβάνει ενημερωτικά e-mail για την πορεία της παραγγελίας του. Σε αυτά περιέχονται πληροφορίες για την διαθεσιμότητά των προϊόντων, τον χρόνο αποστολής της παραγγελίας ή την ημερομηνία παραλαβής της.

Σε δυσπρόσιτες περιοχές το κόστος αποστολής ενδέχεται να τροποποιηθεί, πέραν του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Σε αυτήν την περίπτωση ο/η πελάτης θα ειδοποιείται πριν την αποστολή για το επιπλέον κόστος.

Υπαναχώρηση – Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο πελάτης του www.phee.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέφει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση του στις παρακάτω περιπτώσεις:

Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος ή προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας.

Σε περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα – ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύησή του.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέφει εντός (10) δέκα ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληροί κάποια από τις απαιτήσεις, το www.stoheri.com μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή επιβαρύνει την εταιρεία, ύστερα από συνεννόηση.

Εγγύηση Προϊόντων

Τα προϊόντα έχουν εγγύηση καλής ποιότητας και λειτουργίας από τους κατασκευαστές τους και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και τα πρωτόκολλα ποιότητας που απαιτούνται.

Εάν παρόλα αυτά κάποιο είδος λόγω αστοχίας υλικού παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα έχετε τη δυνατότητα αντικατάστασης του με την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς. Τα έξοδα μεταφοράς για την αντικατάσταση του προϊόντος βαρύνουν την εταιρεία μας.

Ακύρωση Παραγγελίας

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά την ολοκλήρωσή της, επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 26130 23 23 9.

Η εταιρεία μας έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του πελάτη και να διαθέσει τα προϊόντα της προς πώληση στην παρακάτω περιπτώση:

Ο πελάτης δεν έχει εξοφλήσει το ποσό της παραγγελίας για περισσότερες από 48 ώρες. (Δεν ισχύει για την αντικαταβολή – οι 48 ώρες αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες.)